Komanda@Kelprojektas. Vladimiras Davydenko: „Kai pagalvoji ir suvoki, kad tai yra nors ir labai mažas, bet ir mūsų bendro kolektyvo darbo atsakingas indėlis ir rezultatas, tikrai džiugina“

2021-09-01

Vladimiras Davydenko UAB „Kelprojektas“ Klaipėdos kelių skyriaus Vyresnysis projekto vadovas, aukštos kvalifikacijos specialistas prisidėjęs prie didžiausių Klaipėdos miesto susisiekimo infrastruktūros projektų.

Vladimirai, Jūs Kelprojekte dirbate jau daugiau nei 20 metų. Kaip gimė Jūsų susižavėjimas kelių inžinerijos sritimi?

Kelprojekte su pertraukomis dirbu nuo 1978 m. – viso apie 25,5 m. Po mokyklos įstojau į VISI miestų statybos fakultetą Kelių inžinerijos katedrą ir baigęs įgijau inžinieriaus – kelininko specialybę.

Papasakokite, koks buvo Jūsų profesinis kelias iki dabartinės pozicijos?

Gavau paskyrimą į tuo metu buvusio VPI Lietkelprojektas Klaipėdos skyrių. Pradėjau nuo inžinieriaus pareigų. O toliau buvo ir projektavimo ir kitų ne visiškai susijusių su kelininko specialybe darbų. Grįžau į UAB „Kelprojektas“ 1998 m į Klaipėdos skyrių, o sekantį kartą po darbo LAKD 2004 m. vėl grįžau į Klaipėdos skyrių į Projekto vadovo pareigas.

Kas šiame darbe Jus labiausiai žavi ir motyvuoja?

Žavi labiausiai kelionės ir vaizdai, kuriuos matai važinėdamas Lietuvoje ir kitose valstybėse nutiestais keliais. Kai pagalvoji ir suvoki, kad tai yra nors ir labai labai mažas, bet ir mūsų bendro kolektyvo darbo atsakingas indėlis ir rezultatas, tikrai džiugina.

Kokios asmeninės, charakterio savybės reikalingos šiame darbe?

Apie savo asmens savybes nelabai galiu kažką pasakyti, daugiau apie tai gali pasakyti kolektyvas kuriame dirbu. Manau, jog visur reikia išlikti savimi, nepakenkiant šalia esantiems, atsakingai atlikti tau pavestus darbus.

Prisiminkite, kokie projektai buvo įsimintiniausi ir kodėl? Su kokiais projektais šiuo metu dirbate?

Tikrai teko dirbti ne prie vieno didelio ir įsimintino projekto. Jei kalbant apie šiuo metu vykdomus projektus – tai būtų Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos Klaipėdos m. rekonstravimo projektas. Tai išties didelis ir reikšmingas projektas Klaipėdos miestui ir visai šaliai. Taip pat išskirčiau teritorijų prie Babrungo upės ir Gandingos hidroelektrinės tvenkinio (vadinamosios Plungės jūros) poilsio ir rekreacijos zonų sukūrimo projektą. Tai unikalus ir įdomus projektas – tvenkinio pakrantės vingiuotos, daug kur užpelkėję. Rangovų laukia nemenkas iššūkis, nes Gandingos tvenkinio pakrantės reljefo aukščių skirtumai gana dideli.

Kokius iššūkius dažniausiai reikia išspręsti ir kas yra svarbiausia klientams kelių inžinerijos srities projektuose?

Labiausiai kyla neaiškumų dėl neatitikčių projektuose. Projektų sprendinių, normatyvinių dokumentų paaiškinimai ir jų sąsaja su įgyvendinamais projektais klientams suteikia didesnes galimybes įsisavinti projektų įgyvendinimo kaštus ir projektų įgyvendinimo terminus. Tačiau kiekvienas iššūkis atveria naujas galimybes.

Pakalbėkime apie klientų pasitenkinimą, kaip siekiate jį užtikrinti? Koks yra sėkmingo projekto receptas?

Siekiu kuo skubiau ir klientui palankiau pagal kompetenciją atsakyti į Jų pateikiamus klausimus, kiek tai susiję su Kelprojekto parengtais ir įgyvendinamais projektais. Tai taip pat susiję ir su rengiamais projektais Užsakovui. Sėkmingo projekto receptas kuriamas kiekvienam rengiamam ir įgyvendinamam projektui. Projekto įgyvendinimas – yra sėkmingo projekto receptas.

O kaip atrodo Jūsų laisvalaikis? Kokie Jūsų pomėgiai ir veikla po darbo?

Mėgstu su šeima pasivaikščiojimus prie jūros. Dviratis nepakeičiama transporto priemonė išvykose į gamtą, dėl to dažnai susiplanuojame keliones skirtas pėstiesiems ir dviratininkams įvairiose Žemaitijos vietose. Vasarą mėgstu baidarėmis plaukti Minijos, Jūros ir kitomis upių atkarpomis. Kai turiu laisvesnio laiko, stengiuosi kuo daugiau judėti ir nesėdėti namuose.