Gauti leidimai statyti „Rail Baltica“ geležinkelio vėžę
2012-07-25
„Kelprojektas” parengė „Rail Baltica” geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas penkių statinių rekonstrukcijos techninius projektus. Gauti leidimai pagal šiuos projektus statyti „Rail Baltica” geležinkelio vėžę Marijampolė-Kazlų Rūda ir Kazlų Rūda-Mauručiai ruožuose trijose savivaldybėse – Marijampolės, Kazlų Rūdos ir Prienų.
„Nuolat atliekame stambių objektų projektavimo darbus, bet „Rail Baltica” geležinkelio vėžės projektavimas dėl savo masto ir sudėtingumo yra išskirtinis”,– sakė Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas” generalinis direktorius.
2010 lapkritį „Kelprojektas”, veikiantis jungtinės veiklos pagrindu su Vokietijos kompanija EPG, pasirašė geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas techninio projekto ruošimo sutartį, kurioje buvo numatyti du „Kelprojekto” įgyvendinami darbų etapai: tyrimų, matavimų, techninių duomenų surinkimo ir vertinimo atlikimas bei projektavimo darbai.
„Rail Baltica” geležinkelio Marijampolė-Kazlų Rūda ir Kazlų Rūda-Mauručiai ruožuoserekonstrukcijos metu numatyta sugretinti 1435/1520 mm vėžės pločio kelio įrengimus arba tiesti papildomą 1435 mm vėžės pločio kelią šalia esamos geležinkelio linijos.
„Techniniai projektai vertinami daugybės Lietuvos valstybinių institucijų ir turi atitikti ne tik specialius techninius reikalavimus, bet ir aplinkosaugos, statybos, higienos, eismo saugumo ir kitus reikalavimus. Tarptautinės svarbos projekto sėkmingas įgyvendinimas yra didžiausias mūsų patirties ir kvalifikacijos geležinkelio infrastruktūros inžinerijos srityje įvertinimas”, – sakė Rimantas Nugaris, UAB „Kelprojektas” geležinkelių infrastruktūros projektavimo direktorius.